MÄTT!

Ojojoj säger jag bara! Min mage kommer seriöst spricka vilken sekund som helst. Har inte varit så här mätt på skitlänge! Haha, jag och mat alltså.. Filippa och Liv vet vad jag syftar på. På Rhodos var jag den som altid var hungrig, vet inte hur många gånger per dag jag sa att jag var hungrig. Haha. Men nu kan jag inte ens tänka på mat. Vi åt på Fiore precis vid djurgårdsbron. Det var jag, pappa, Effie, Felicia och Fredrik. Super mysigt faktiskt. Åt en kolgrillad entrecote med rödvinssås och patatis. Hur gott som helst! Har saknat kött. Åt typ bara grekisk sallad, chips och pizza på Rhodos, så kött har jag verkligen saknat - för det är ju typ det bästa som finns inom matväg i alla fall :)
Nu måste jag smälta maten lite så jag tänkte kolla på ett avsnitt av Paradise hotel ocg efter det orkar jag förhoppningsvis gå upp och tvätta bort sminket.
Det finns hur många bilder som helst från Rhodos, så ni kommer få se hen hel del bilder från resan framöver :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback