KOM PRECIS HEM...

... Från farmor och farfar. Farfar fyllde nämligen år idag, 63 år :) Så grattis Jugge!! :D Vi åkte dit vid halv sju eller något. Jag försökte publicera ett inlägg då men det fungerade tydligen inte såg jag nu.. Aja. Har i alla fall ätit sjukt god middag och efterrätt. Inte helt fel fredag med andra ord. Morgondagen kommer inte heller bli helt fel, Filippa har ju sommarlov nu så jag, Liv och Filippa ska hitta på något. Myyyys! :D Saknar er brudar! Filippa var det faktiskt ett tag sedan jag såg, men Liv träffade jag ju igår men jag saknar ändå båda. Så imorgon blir det kul :) Aja, nu tänkte jag kolla på någon film eller något sedan sova. Så godnatt på er! ♥


Fiiina bilder från kvällen ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback