KLOCKAN ÄR MYCKET...

... Och nu känner jag faktiskt att jag måste sova. Känns som om jag håller på att vända på dygnet med tanke på de senaste kvällarna som blivit ganska sena.. Men vad gör man om man får all enrgi på kvällen? Klart att jag är uppe då. Hade i alla fall tänkt att jag ska gå upp i hyfsad tid imorgon. Typ nio-tio någon gång. Dock känner jag redan nu att jag verkligen inte kommer komma upp så tidigt. Dels för att klockan är ganska mycket nu och sedan är jag typ en av världens mest morgontrötta människa, så länge ingen väcker mig så kan jag seriöst sova från typ klockan två på natten till klockan sex på kvällen dagen efter ;) Helt sjukt, men sådan är jag. Dock hatar jag att gå up sent, då har lixom hela dagen gått till spillo. Anyway, så ska jag göra mitt bästa för att komma upp i tid. Har nämligen lite saker som jag måste fixa. Blandannat handla lite saker... Mer än så säger jag inte nu ;) Nu ska jag kolla på ett avsnitt av CSI och sedan sova. Godnatt! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback