KATASTROF!

Jag är så dålig på att packa och det är ju näst intill omöjligt när man ska vara borta en vecka. Jag är nämligen expert på att packa ner alldeles för mycket kläder och skor. Så om jag tänker efter så passar jag nog bättre ihop med längre resor. Då kan jag ju inte packa för mycket kläder. För jag tömmer ungefär hela min garderob, även om jag bara ska vara borta i en vecka (som nu) Men om jag skulle åka bort i typ ett år eller något så skulle mängden på nedpackade kläder passa bättre ihop med antal dagar som jag är borta.

Det är tur att det är varmt i Grekland, Rhodos - plaggen tar inte så mycket plats men jag har nog seriöst packat ner större delen av min sommargarderob. Nu är det bara att hålla tummarna på att jag slipper betala övervikt på torsdag!


Näääästan klar med packningen. Men nära skjuter ingen hare ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback