HARRY POTTER

Detta skulle publicerats för typ tre timmar sedan.. Men blogg.se hade lite damp.

Just nu sitter alla tre prinsessor hemma hos mig och kollar på Harry Potter :) Haha. Jag är helt slut, och då tror jag inte bara att jag talar för mig själv utan även för Filippa och Liv också. Speciellt Liv som ligger i soffan och sover. Medans Liv ligger och sover på ena sidan av soffan sitter jag och Filippa och tar otroligt fina bilder med min cam. Herregud, haha. Vi får se vad som händer ikväll, Liv och Filippa ska i alla fall äta middag här hos mig.
Jag har pratat lite med Ida, så jag får se om jag ska träffa henne sen. Men inget är bestämmt ännu. Annars kanske jag och syrran har lite myspys med film och godis och sådant :)
Aja, nu ska jag kolla igenom alla bilder som vi har tagit idag. Det är säkert 500 från skoteråkningen idag.. Puss på ett tag.
Mer bilder kommer när mitt internet fungerar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback