GOODMORNING

Goodmorning sunshines! :) Jag har varit vaken i några timmar nu och väntar faktiskt på att Filippa ska höra av sig igen, när Liv harvaknat. Igår blev det typ lite missförstånd vad det gäller att boka resa. Så vi ska kolla på det där idag istället. Hoppas det finns någon sista minuten så att vi åker om typ en dag eller något. Jag är såååå taggad. Vill bara komma bort från tråkiga Stockholm ett tag. Det blir ju inte direkt roligare när vädretär som det är just nu. Sol och bad skulle jag behöva just nu känner jag! :)
En gammal bild på mig och Ida Holme som jag faktiskt träffade en snabbis igår. Hon jobbar på donken som ligger nära mig, så jag gick ner dit och beställde en jordgubbsmilshake och väntade i ungefär tio minuter på att hon skulle sluta. Sedan satt vi där och snackade ett tag.
Aja, nu ska jag fortstta sminka mig. Har inget annat att göra ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback