ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD

Vet inte riktigt vad som händer om nätterna men något är det.. Vanligtvis brukar jag nämligen aldrig dröma, det kanske händer max fem gånger varje år. Men nu den här veckan har jag drömt något varje natt. Och det är verkligen mellan allt som finns på himmel och jord. Inatt drömde jag tillexempel att jag låg i badet och så såg jag en köttätande katt, och jag höll på att dö. Haha. Vet somsagt inte vart jag får allt ifrån.
Ska möta upp de andra två prinsessorna typ klockan fyra för att kolla på resor. Sedan ska jag även försöka hinna hämta ut mina glasögon och linser som är klara.
Nu ska jag fortsätta kolla igenom hela garderoben så kanske jag kan få på mig lite kläder, det vore ju ganska trevligt.. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback