23:44

Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag, äter äpple, dricker juice och laddar ner låtar till ipoden. Här klarar man av att göra många saker samtidigt vill jag lova. Juste bloggar gör jag ju också! ;)
Pratade i telefon med Ida Holme för ett tag sedan, ska kanske träffa henne imorgon, men ingenting är bestämmt. Som Filippa skrev så ska vi kolla på resor imorgon :D Och just därför kanske jag inte kan träffa Ida, hon slutar nämligen jobba klockan fem imorgon och det är ungefär då vi hade tänkt kolla på resor. Menmen, vi får se hur det blir. Vi kanske hinner ses en snabbis i alla fall :) Det var ju faktiskt ett tag sedan jag träffade henne..
Liiiite har vi nog förändrats på 4(?) år..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback