TRÖTT MAN BLIR!

Japp, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är helt slut! Följde med Liv till st:eriksplan där hon fixade sina naglar (jag bokade en tid den 30 december så jag har fina naglar till nyår) :) Stressade sedan därifrån hem till mig för att vi skulle byta om till träningskläder lite snabbt. Åkte sedan direkt vidare till Ärvingehallen, när bi väl var framme så fick vi stå och vänta i 20 minuter för ingen öppnade dörren. Sedan när vi kom in i hallen så visade det sig att vi hade tagit fel påä tiden lite. Vi började sex och inte sju.. Kul. Så det var bara att sätta sig på tunnelbanan för att åka hem igen då. Det hela blir ju inte direkt bättre heller om man tänker på vädret, regning och jobbigt. Men nu är jag hemma i alla fall och ska nog ta ett bad med hårinpackning och ansiktsmask :) Skönt! Sedan blir det middag och etfer det tv mys. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback