TORSDAG

Åkte hem med till Liv efter skolan och seplade kort med Liv, Filippa och Simon :) Mötte sedan upp Felicia och vi köpte en födelsedagspresent till mamma som snart fyller år. Gick sedan hem en snabbis och vilade ett tag och sedan gick jag som sagt ner till Kungshallen och handlade mat från Pong, supergott! Har även hunnit med att duscha pch kollat lite på desperate. Nu ligger jag i sängen helt proppmätt och äter lite godis. Skulle egentligen vilja sova nu men för mitt eget bästa ska jag hålla mig vaken ett tag till. Mitt hår är nämligen fortfarande blött från när jag duschade. Och om jag somnar med det blött, eller det minsta lilla fuktigt, så vet jag att det kommer se helt förjävligtg ut imorgon bitti och det orkar jag inte med. Är förövrigt ganska taggad på morgondagen faktiskt. Inte bara för att det är fredag, utan för att jag även har träning som ska bli kul. Är skittaggag! Vi ska tydligen ha någon form av tävling im orgon också så det blir nog roligt. Ska möta upp Filippa i Slussen imorgonbitti så åker vi tillsammans därifrån till skolan och har engelska nationella direkt när vi kommer fram. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Hade gärna gjort mer om man kunde, men man kan ju inte göra mer än att hoppas.. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback