TJENARE!

Jag och Liv är hemma hos mig nu och hon ska sova här, myys! :) Imorgon är det sista dagen i skolan så skönt! Eller vi har avslutning på onsdag men den ska inte jag gå på, åker ju upp till Åre på onsdag eftermiddag så jag ska nog packa på dagen så jag struntar helt enkelt i avslutningen. Kanske litte tråkigt, men det är sådant som händer.
Efter skola åkte jag, Liv och Filippa hem till Liv och spelade kort och lite sånt. Sen påväg hem till mig gick vi förbi Götgatan loch testade lite jeans. Trots mina tio par jag har här hemma så vill njag ha fler! Man kan ju aldrig ha för mycket av något? :) Aja, nu ska jag och Liv mysa lite, puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback