SEX DAGAR KVAR...

... På 2011! Helt sjukt hur snabbt det har gått egentligen. För nu när jag tänker efter så känns det inte som att det var så länge sedan jag, Lillis och Felicia var här uppe i Åre och firade nyår, ska dock inte vara här på nyår i år men ändå :)
Åkte till Lugnet och firade jul med farmor och farfar i deras stuga igår, vi åt massa mat, kollade på tv och var uppe och spelade kort till klockan fyra imorse. Vaknade strax innan fyra idag, så det belev en väldigt lång sovmorgon för mig idag, men det känndes som det behövdes. Imorgon kommer Felicia hit så vi ska åka in till Östersund för att hämta upp henne. Annars har jag faktiskt inga planer för morgondagen ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback