SAMMA GAMLA VISA

Vaknade för ett tag sedan, här går det verkligen att sova kan jag lova! Haha, men det blir ju så mörkt så det kanke inte är så konstigt. Lite tråkigt bara att jag går och lägger mig när det är mörkt och sedan vaknar när det är mörkt. Har inte sett ljuset på aa jag vet inte hur många dagar ;) Men det är så det ska vara på jullovet. Eller, njaa, jag vet inte. Imorgon blir det skidåkning i alla fall :D Och förmodligen en liten syn på dagsljuset.
Ska börja göra mig i ordning nu så vi kan gå ned till torget och äta något, sedean åker vi till Östersund och hämtar upp sis :) ♥
Kolla vad söt min älskling är!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback