MYCKET MAN VILL GÖRA

Tänkte precis på hur mycket saker jag vill göra. Alltså inte nu men såsmåning om. Jag har tillexempel alltid velat gå massor med sminkkurser och sådant men det har bara blivit av ungefär två gånger men jag vill ta en längre kurs så man verkligen lär sig nya saker. Tycker det vore kul att kunna sminka sig på många olika sätt. En annan sak jag vill göra är att lära mig göra akryl och gele naglar. Blev helt förälskad första gången jag gjorde naglar vilket var ett bra tag sedan, det är också en sån där grej som jag tycker är kul och vill kunna göra bra. Om jag hade mer tid nu så hade jag inte tvekat en sekund på att gå på massa kurser och sånt, men jag antar att det får väll bli efter gymnasiet eller något, då man har lite mer tid helt enkelt :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback