HOME SWEET HOME

Åkte hem till Filippa strax efter jag publicerat mitt tidigare inlägg. Vi hade det mysigt och tog lite roliga bilder och massa andra roliga saker. Sedan åkte vi för att möta upp Liv på donken i medis. Jag som var super söt-sugen ville ha en paj eller glass, men enligt han som jobbade i kassam så hade dem ingenting. Så det slutade med en cheeaseburgare och chilli cheese och en vatten. Blev inte direkt av med sötsuget om man säger så men det försvann efter ett tag. Lyckades såklar missa sista tunnelbanan så jag, Liv ocg Filippa gick tillsammans för att hitta vart nattbbussen gick ifrån och det verkade ju som det gick bra med tanke på att jag är hemma nu :) Ska faktiskt sova nu tänkte jag, är skit trött. Hörs imorgon! ♥
Haha, jag var inte lite trött idag! Bilden är från skolan tidigare idag.. Kan berätta mer om sen hur ovärd den här dagen i skolan egentligen var. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback