HEMMA!

Sov hos Liv inatt och vi gick upp vid elva för att gå till donken, vilket vi hade tänkt att göra igår kväll men då var det stängt så det var bara att hålla sig tills idag :) Efter den otroligt goda och värda måltiden åkte jag till slussen där jag mötte upp Felicia så åkte vi tillsammans därifrån till mormor och morfar. Stannade hos dem till typ klockan fyra. Vi har bakat massor med goda saker och så åt vi lite mat där. Sedan åkte vi hem till papi igen en snabbis för att bara fixa till oss lite innan vi skulle vidare till min gammelfarmor och gammelfarfar som hade middag,  fick lite julklappar som jag ska ha med mig upp till åre och så :) Funderar nästan på att tjuöppna dem.. Men jag ska hålla mig ;) Har irriterat mig på min tunga hela dagen! Drack skitmycket té igår kväll och jag lyckades såklart bränna tungan så det gör ont precis hela tiden, menmen gott var det i alla fall. Aja, nu ska jhag tvätta bort smiknket och sedan lägga mig i sängen och äta godis och kolla på desperate. ♥
Två olika sorters knäck. En med turkisk peppar och salt och de andra är vanlig knäck fast med polkagris

Här gjorde vi mandlar som är doppade i choklad och sedan inrullade i kanel och socker

Vi bakade även rocky roads och choklad knäck med kokos i



Mös lite med Totte och Teo också, haha vad tycker ni om min fina bak-outfit då? ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback