HELT SLUT!

Åkte till träningen efter all pepparkaksbakning, Liv är ju fortfarande sjuk och jag tyckte att Filippa skulle följa med på yräningen så det gjorde hon! :) Jag vet inte riktigt vad det var med mig idag men jag var helt slut. Orkade nästan inte göra någonting, men jag körde ändå, dock blev det inte alltid så bra menmen. Vi håller just nu på att öva på dubbel och flickis salto. Det går ju bättre och bättre för varje träning men idag var ett undantag ;) Är ännu mer slut nu men jag ska hoppa in i duschen och sedan äta lite mat och därefter får vi se om jag hittar på något. Messade precis Filippa, men innan vi skilldes åt så gjorde vi en liten plan - vi ska höras lite senare :) ♥
Lånar två bilder från Filippa nu, ska lägga upp lite bilder från bakningen sen också :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback