FRÅGOR & SVAR

DAGENS VILL HA: En klipptid. Måste bokas direkt. Mitt. Hår. Behöver. Hjälp. Nu. Attans att det är så svårt att få tid på Klippoteket. Men vill man ha det bästa så...
DAGENS KLÄDSEL: Acne Hex Earth, ny Hanky Panky blus, svarta pumps, Speedy 30, Trench från ZARA.
DAGENS SMINK: Solpuder, concealer och mascara. (Too Faced, Clinique och Lancôme)
DAGENS FRISYR: Hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Malibu är bokat! Den 23e juni bär det av. Självklart återvänder vi till Huntley Hotel, succén från 2005 ska upprepas!
DAGENS LÅT: Aqualung - Brighter Than Sunshine
DAGENS PLANER: Dagen är över, men de planerna som är kvar är väl att jag ska se på Greys och dela på ett paket B&J med D. som blev över i helgen. Yum.
DAGENS SAKNAD: Theresé som jag inte träffat på en vecka! Saknar dig bästa <3
DAGENS DUMMASTE: Svea är förkyld. Om nu hundar kan vara det? Men hon är inte sig själv iallafall.
DAGENS SJUKA:
DAGENS DROG: Latte. Jag hade en period när jag inte var lika kaffe-galen som alltid. Men nu är jag tillbaka. Älskade koffein säger jag bara.
DAGENS ROLIGASTE: Tom. Han och jag har EXAKT samma humor, vi gör Sthlms Universitet till vad det är!
DAGENS FAVORIT: David är alltid min favorit.
DAGENS KÖP: Mozarella och pesto baugette till lunch, två stycken Latte (vad var det jag sa..) och pasta till kvällens middag, Pasta & Tomatsås.
DAGENS GODIS: Inget! Visst är jag duktig...? Fast som ni kunde läsa ovan ligger ett paket Ben&Jerrys i frysen.
DAGENS HUMÖR: Aldrig varit bättre,
DAGENS ORD: Ehm..?
DAGENS VILL HA: Vill ha massor med saker och just nu en stor godispåse!
DAGENS KLÄDSEL: Mörkblåa jeans från Abercrombie, Vitt linne från H&M, Kofta från Topshop, vita converse och min svarta jacka från Zara.
DAGENS SMYCKEN: Vita sötvattenpärls örhängen, ett halsband, klocka från Marc jacobs och armband från Hermés.
DAGENS SMINK: Foundation, solpuder, marcara, kajal och eyeliner.
DAGENS FRISYR: Kör på det vanliga - utslääppt.
DAGENS HÄNDELSE: Sprang fram och tillbaka mellan porten och utterdörrer tre gånger imorse. Glömde först min väska, sedan hade jag glömt penna och sist så glömde jag låsa. Haha, vet inte vad det var med mig imorse.
DAGENS PLANER: Har redan gjort allt som var planerat för dagen, vilket  var att vara i skolan ;)
DAGENS SAKNAD: Fiffi, min lilla sötnos.
DAGENS DROG: Helt klart Red Bull!
DAGENS KÖP: Två drick yoghurtar.
DAGENS GODIS: En violpistol, sista godisen som fanns i min godispåse.
DAGENS HUMÖR: Lite trött imorse, men annars har jag varit glad hela dagen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback