BROKEN

Blev en lunch på Broken idag tillsammans med pappa och Effie, och massa annat folk såklart. Sprang in på Kicks en snabbis för att köpa en nagelfil, en av mina naglar har nämligen lossnat nu. Men dem har hållt otroligt bra måste jag säga! Om jag inte minns helt fel så var det lite mer än en månad sedan jag gjorde dem :) Ska ju fixa dem när jag kommer hem igen, den 30 december. Ska fixa dem lite fina inför nyår tänkte jag, med någon fin dekoration och så :D Spännande!
Alla här i lägenhelten är super trötta idag så det blir middag hemma idag, men det gör inte mig något för jag är minst lika trött som dom är :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback