ÄNTLIGEN FRIHET!

Haha, frihet var det ja.. Dvs. helg! :D Woho, hade endast två lektioner idag, eller en kan man säga. Hade bara en halvtimme imorse då det var muntliga nationella i engelska. Jag trodde verkligen att det skulle vara huuuur svårt som helst, men det var det inte som tur var! :) Eller svårt var det ju man absolut inte så som jag hade förväntat mig. Både jag, Linda och Filippa fick G, varken starkt eller svagt, utan ett klockrent G. Det tycker jag var bra gjort av oss!
Åkte till tacobar i slussen med Filippa och Liv efter skolan och åt lunch och nu är jag hemma. Liv åkte tillbaka till skolan för att göra ett omprov menn när hon är klar så ska hon komma hit. Vi har ju träning ikväll så vi åker direkt hätifrån sen :) ♥
En bild från imorse när vi väntade på att Marina skulle komma så vi kunde börja med provet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback