RUBRIK

Den här dagen blev inte riktigt som jag trodde... Det började med min långa sovmorgon, därefter hände verkligen ingenting! Jag som trodde att jag kulle känna mig lite bättre idag, men nej. Känner mig lika seg och dålig som igår. Har faktiskt inte orkat packa heller, så jag måste försöka hinna med det imorgon innan vi åker. Jag vet inte riktigt vilken tid vi åker heller, så det kanske blir lite stressigt. Menmen. Hinner nog packa lite snabbt när pappa trailar upp skotern. För den ska såklart med upp till Åre. Så det lär nog bli en hel del vattenskidor och wakeboard för min del :) Mysa med Fiffi ska jag också göra. Farmor, farfar och Fiffi är nämligen redan uppe, fast inte i lägenheten i Åre utan i stugan strax utanför Åre. Så vi lär hänga där några dagar också. Aja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen :)
Hade fått ett önskemål om att jag skulle visa hur shortsen som jag köpte igår såg ut på - there you go!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback