FORSPADDLING NÄSTA!

Idag bokade jag och pappa en liten forspaddlingskurs. Eller den håller på i två dagar, men det blir nog bara en dag för jag tar tåget hem på tisdag kväll eller på onsdag förmiddag, har inte bestämmt mig vilket än. Men åter till forspaddlingen - jag har ju paddlat förut, men inte i närheten av en fors. Så vi får se hur det här kommer att gå. På tisdag morgon gäller det i alla fall, klockan tio. Sedan vet jag inte riktigt hur länge vi är ute och kör, det beror väll lite på forsen också ;) Men jag tycker det ska bli skitkul att testa i alla fall :)
Någon random bild på Linnéa och mig i vintras på Felicias modevisning :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback